Mobilní nadzemní soustruhy MOBITURN® 2
Oblast nasazení a využití
V rámci nezbytné údržby kolejových vozidel představují opravy profilu dvojkolí vysoký nákladový faktor. Údržba vozidla podléhá trvalému procesu minimalizace nákladů při zajištění potřebné kvality údržby. Pro zlepšení konkurenceschopnosti jsou zapotřebí a vyvinuty nové procesy údržby a odpovídající technologické koncepce.
Výsledek přispívá ke zlepšené údržbě vozidel orientované na potřeby s krátkými prostoji kolejových vozidel a vysokou disponibilitou kolejových vozidel pro podstatně vyšší ekonomickou efektivitu údržby.
Mobilní nadzemní soustruhy MOBITURN ® 2 přichází na kolejové vozidlo
MOBITURN ® 2 je první a jediný systém obrábění dvojkolí na světě, který je dodáván do kolejového vozidla. MOBITURN ® 2 byl speciálně navržen pro obrábění kol, dvojkolí a brzdových kotoučů kolejových vozidel v namontovaném i rozloženém stavu.
MOBITURN ® 2 – pro flexibilní použití
MOBITURN ® 2 lze přepravovat po železnici nebo po silnici na různá místa nasazení. V případě potřeby se přesune z pohotovostní polohy s posunovacím vozidlem na kolejové síti na příslušné přidělené místo.
Mobilní nadzemní soustruhy Mobiturn2 (ke stažení v češtině)
Mobilní nadzemní soustruhy MOBITURN® 2
Oblast nasazení a využití
V rámci nezbytné údržby kolejových vozidel představují opravy profilu dvojkolí vysoký nákladový faktor. Údržba vozidla podléhá trvalému procesu minimalizace nákladů při zajištění potřebné kvality údržby. Pro zlepšení konkurenceschopnosti jsou zapotřebí a vyvinuty nové procesy údržby a odpovídající technologické koncepce.
Výsledek přispívá ke zlepšené údržbě vozidel orientované na potřeby s krátkými prostoji kolejových vozidel a vysokou disponibilitou kolejových vozidel pro podstatně vyšší ekonomickou efektivitu údržby.
Mobilní nadzemní soustruhy MOBITURN ® 2 přichází na kolejové vozidlo
MOBITURN ® 2 je první a jediný systém obrábění dvojkolí na světě, který je dodáván do kolejového vozidla. MOBITURN ® 2 byl speciálně navržen pro obrábění kol, dvojkolí a brzdových kotoučů kolejových vozidel v namontovaném i rozloženém stavu.
MOBITURN ® 2 – pro flexibilní použití
MOBITURN ® 2 lze přepravovat po železnici nebo po silnici na různá místa nasazení. V případě potřeby se přesune z pohotovostní polohy s posunovacím vozidlem na kolejové síti na příslušné přidělené místo.
Mobilní nadzemní soustruhy Mobiturn2 (ke stažení v češtině)
Nabízíme vám první a jediný na světě Systém obrábění dvojkolí, který přichází do kolejového vozidla. Náš MOBITURN®3- mobilní nadzemní soustruh byl vyvinut speciálně pro flexibilní zpracování kol, dvojkolí a brzdových kotoučů kolejových vozidel, montáž a demontáž přímo na příslušném místě. Mobilní nadzemní soustruh MOBITURN 3 můžeme přepravit na různá místa po železnici nebo po silnici a můžeme tak velmi pružně reagovat na speciální potřeby našich zákazníků. Opatření údržby lze provádět vysoce hospodárným způsobem, v odpovídající kvalitě a s minimálními prostoji.
Mobilní nadzemní soustruh MOBITURN 3
Ať už se jedná o generální opravu stroje nebo o dodatečné kapacity pro reprofilaci, náš soustruh zajistí, že kolejová vozidla budou bez komplikací.
- Flexibilní použití – Ekonomické – Založené na potřebách
- Osvědčená technologie reprofilace založená na našich stacionárních podúrovňových soustruzích
- Vylepšená údržba vozidla podle potřeby s krátkými prostoji a vysokou dostupností vozidla
- Dosažení vysoké úrovně efektivity při údržbě
Mám zájem
Nabízíme vám první a jediný na světě Systém obrábění dvojkolí, který přichází do kolejového vozidla. Náš MOBITURN®3- mobilní nadzemní soustruh byl vyvinut speciálně pro flexibilní zpracování kol, dvojkolí a brzdových kotoučů kolejových vozidel, montáž a demontáž přímo na příslušném místě. Mobilní nadzemní soustruh MOBITURN 3 můžeme přepravit na různá místa po železnici nebo po silnici a můžeme tak velmi pružně reagovat na speciální potřeby našich zákazníků. Opatření údržby lze provádět vysoce hospodárným způsobem, v odpovídající kvalitě a s minimálními prostoji.
Mobilní nadzemní soustruh MOBITURN 3
Ať už se jedná o generální opravu stroje nebo o dodatečné kapacity pro reprofilaci, náš soustruh zajistí, že kolejová vozidla budou bez komplikací.
- Flexibilní použití – Ekonomické – Založené na potřebách
- Osvědčená technologie reprofilace založená na našich stacionárních podúrovňových soustruzích
- Vylepšená údržba vozidla podle potřeby s krátkými prostoji a vysokou dostupností vozidla
- Dosažení vysoké úrovně efektivity při údržbě
Mám zájem
CNC řízení, s automatickým měřícím systémem
Oblast použití:
Moderní podúrovňový soustruh splňuje nejen všechny požadavky na práci a přesnost, ale je také zaměřen na budoucí vývoj.
U2000- 400 má univerzální použití, dynamicky tuhý, snadno ovladatelný a servisně nenáročný soustruh. Jeho konstrukce představuje nejmodernější technologii obrábění dvojkolí.
Vysoký stupeň vytížení, přesnost, dlouhá životnost a minimální náklady na údržbu zaručují ideální hospodárnost.
Funkce
S CNC řízenými Hegenscheidt-MFD podpodlažními soustruhy dvojkolí jsou obě dvojkolí jak rychlovlaků železničních společností, tak dvojkolí místních příměstských vlaků v namontovaném i rozloženém stavu reprofilována s nejvyšší přesností.
Podúrovňový soustruh dvojkolí je vhodný:
Pro převíjení pojezdových ploch až po kryt okolku kola a jeho zadní části
- Pro reprofilaci dvojkolí
- Pro částečnou reprofilaci dvojkolí
- Pro obrábění vnitřních a vnějších čel kol
- Pro jednostrannou reprofilaci dvojkolí
- Pro obrábění hřídelových brzdových kotoučů a/nebo brzdových kotoučů kol (volitelné)
- Další možnosti po technické konzultaci
- Stroj je ovládá pomocí centrálního ovládacího panelu, tím pádem má obsluha nepřetržitý přístup ke všem funkcím stroje v ideální pracovní poloze.
- Během obrábění je obsluha chráněna před kovovými třískami.
- Automatizované obráběná přebírá většinu práce z rukou obsluhy, což usnadňuje práci okolo stroje.
- K dispozici je take tandemová verze – U2000-400D – pro současné obrábění podvozků s mechanicky nespojenými nápravami.
Výhody podúrovňového soustruhu dvojkolí:
- Kryt stroje integrovaná do zařízení s optimální likvidací kovových třísek zajišťuje lepší bezpečnostní podmínky pro obsluhu.
- Integrované desky na odvod třísek a velké otvory v mlýnu na třísky a/nebo v dopravníku třísek umožňují jejich snadný odvod.
- Nový design nástrojových sloupků umožňuje snadné obrábění téměř všech typů brzdových kotoučů.
- Trvalá přesnost vodících prvků pro nástrojové sloupky
- Z ekologických důvodů bylo olejové ztrátové mazání nástrojových držáků nahrazeno mazáním tukem.
- Všechny komponenty důležité pro přesnost (např. vodicí mechanismy nástrojových držáků
Podúrovňový soustruh dvoukolí (technický list ke stažení)
CNC řízení, s automatickým měřícím systémem
Oblast použití:
Moderní podúrovňový soustruh splňuje nejen všechny požadavky na práci a přesnost, ale je také zaměřen na budoucí vývoj.
U2000- 400 má univerzální použití, dynamicky tuhý, snadno ovladatelný a servisně nenáročný soustruh. Jeho konstrukce představuje nejmodernější technologii obrábění dvojkolí.
Vysoký stupeň vytížení, přesnost, dlouhá životnost a minimální náklady na údržbu zaručují ideální hospodárnost.
Funkce
S CNC řízenými Hegenscheidt-MFD podpodlažními soustruhy dvojkolí jsou obě dvojkolí jak rychlovlaků železničních společností, tak dvojkolí místních příměstských vlaků v namontovaném i rozloženém stavu reprofilována s nejvyšší přesností.
Podúrovňový soustruh dvojkolí je vhodný:
Pro převíjení pojezdových ploch až po kryt okolku kola a jeho zadní části
- Pro reprofilaci dvojkolí
- Pro částečnou reprofilaci dvojkolí
- Pro obrábění vnitřních a vnějších čel kol
- Pro jednostrannou reprofilaci dvojkolí
- Pro obrábění hřídelových brzdových kotoučů a/nebo brzdových kotoučů kol (volitelné)
- Další možnosti po technické konzultaci
- Stroj je ovládá pomocí centrálního ovládacího panelu, tím pádem má obsluha nepřetržitý přístup ke všem funkcím stroje v ideální pracovní poloze.
- Během obrábění je obsluha chráněna před kovovými třískami.
- Automatizované obráběná přebírá většinu práce z rukou obsluhy, což usnadňuje práci okolo stroje.
- K dispozici je take tandemová verze – U2000-400D – pro současné obrábění podvozků s mechanicky nespojenými nápravami.
Výhody podúrovňového soustruhu dvojkolí:
- Kryt stroje integrovaná do zařízení s optimální likvidací kovových třísek zajišťuje lepší bezpečnostní podmínky pro obsluhu.
- Integrované desky na odvod třísek a velké otvory v mlýnu na třísky a/nebo v dopravníku třísek umožňují jejich snadný odvod.
- Nový design nástrojových sloupků umožňuje snadné obrábění téměř všech typů brzdových kotoučů.
- Trvalá přesnost vodících prvků pro nástrojové sloupky
- Z ekologických důvodů bylo olejové ztrátové mazání nástrojových držáků nahrazeno mazáním tukem.
- Všechny komponenty důležité pro přesnost (např. vodicí mechanismy nástrojových držáků
Podúrovňový soustruh dvoukolí (technický list ke stažení)
Podúrovňový soustruh dvojkolí je vhodný pro:
- reprofilace dvojkolí
- jednostranná reprofilace dvojkolí
- částečná reprofilace dvojkolí
- obrábění vnitřních a vnějších čel kol
- obrábění vnitřních brzdových kotoučů a/nebo brzdových kotoučů kol (volitelně)
- další možnosti využití po technické konzultaci
CNC řízení, s automatickým měřicím systémem
Stroj se ovládá pomocí centrálního ovládacího panelu, takže obsluha má nepřetržitý přístup ke všem funkcím stroje v ideální pracovní poloze. Během obrábění je obsluha chráněna před odlétávajícími třískami.
Automatizované obrábění odvádí většinu práce z rukou obsluhy, což usnadňuje obsluhu stroje.
K dispozici je také tandemová verze – U2000-150D – pro současné obrábění podvozků s mechanicky nespojenými nápravami.
Oblasti použití:
Moderní podúrovňový soustruh splňuje nejen všechny v současnosti známé požadavky na práci a přesnost, ale je také zaměřen na budoucí vývoj.
U2000-150 je univerzálně použitelný, dynamicky tuhý soustruh se snadnou obsluhou a servisem.
Představuje nejmodernější technologii obrábění dvojkolí. Vysoký stupeň vytížení, přesnost, dlouhá životnost a minimální náklady na údržbu zaručují ideální hospodárnost.
Funkce
S CNC řízenými soustruhy Hegenscheidt-MFD pod podlahovým dvojkolím, obě dvojkolí vysokorychlostních vlaků železničních společností a dvojkolí místních příměstských vlaků v namontovaném a rozloženém stavu jsou reprofilovány s nejvyšší přesností.
Výhody soustruhu dvojkolí pod podlahou
- Skříň stroje integrovaná do stroje s optimální likvidací třísek zajišťuje lepší bezpečnostní podmínky pro obsluhu.
- Integrované vodicí desky třísek a velké otvory v mlýně na třísky a/nebo dopravníku třísek umožňují snadný odvod třísek.
- Nová konstrukce nožů nástrojů umožňuje snadné obrábění téměř všech typů brzdových kotoučů vnitřních hřídelí a/nebo brzdových kotoučů kol.
- Trvalá přesnost vodicích prvků pro sloupky nástrojů.
- Z důvodů ochrany životního prostředí bylo ztrátové mazání nožních sloupků nahrazeno mazáním.
- Všechny komponenty důležité pro přesnost (např. vodicí mechanismy nožové tyče jsou s lineární kuličkovou recirkulací.
vodicí systémy) jsou navrženy tak, aby byly nenáročné na údržbu a snadno se opotřebovávaly.
- Stroj je při dodání téměř kompletně smontován a může být předán výrobnímu oddělení během několika dnů po dodání.
- Díky kompaktnímu uspořádání stroje je zapotřebí pouze malá základová jáma.
- Dno jámy může být vytvořeno s hladkým povrchem, protože elektrická skříň a hydraulická jednotka jsou integrovány do stroje, v důsledku čehož není třeba v jámě vést prakticky žádné kabely ani dráty.
- Modulární struktura umožňuje následnou výměnu dat s externími počítači nebo následné rozšíření stroje.
Podúrovňový soustruh dvojkolí (technický list ke stažení
Podúrovňový soustruh dvojkolí je vhodný pro:
- reprofilace dvojkolí
- jednostranná reprofilace dvojkolí
- částečná reprofilace dvojkolí
- obrábění vnitřních a vnějších čel kol
- obrábění vnitřních brzdových kotoučů a/nebo brzdových kotoučů kol (volitelně)
- další možnosti využití po technické konzultaci
CNC řízení, s automatickým měřicím systémem
Stroj se ovládá pomocí centrálního ovládacího panelu, takže obsluha má nepřetržitý přístup ke všem funkcím stroje v ideální pracovní poloze. Během obrábění je obsluha chráněna před odlétávajícími třískami.
Automatizované obrábění odvádí většinu práce z rukou obsluhy, což usnadňuje obsluhu stroje.
K dispozici je také tandemová verze – U2000-150D – pro současné obrábění podvozků s mechanicky nespojenými nápravami.
Oblasti použití:
Moderní podúrovňový soustruh splňuje nejen všechny v současnosti známé požadavky na práci a přesnost, ale je také zaměřen na budoucí vývoj.
U2000-150 je univerzálně použitelný, dynamicky tuhý soustruh se snadnou obsluhou a servisem.
Představuje nejmodernější technologii obrábění dvojkolí. Vysoký stupeň vytížení, přesnost, dlouhá životnost a minimální náklady na údržbu zaručují ideální hospodárnost.
Funkce
S CNC řízenými soustruhy Hegenscheidt-MFD pod podlahovým dvojkolím, obě dvojkolí vysokorychlostních vlaků železničních společností a dvojkolí místních příměstských vlaků v namontovaném a rozloženém stavu jsou reprofilovány s nejvyšší přesností.
Výhody soustruhu dvojkolí pod podlahou
- Skříň stroje integrovaná do stroje s optimální likvidací třísek zajišťuje lepší bezpečnostní podmínky pro obsluhu.
- Integrované vodicí desky třísek a velké otvory v mlýně na třísky a/nebo dopravníku třísek umožňují snadný odvod třísek.
- Nová konstrukce nožů nástrojů umožňuje snadné obrábění téměř všech typů brzdových kotoučů vnitřních hřídelí a/nebo brzdových kotoučů kol.
- Trvalá přesnost vodicích prvků pro sloupky nástrojů.
- Z důvodů ochrany životního prostředí bylo ztrátové mazání nožních sloupků nahrazeno mazáním.
- Všechny komponenty důležité pro přesnost (např. vodicí mechanismy nožové tyče jsou s lineární kuličkovou recirkulací.
vodicí systémy) jsou navrženy tak, aby byly nenáročné na údržbu a snadno se opotřebovávaly.
- Stroj je při dodání téměř kompletně smontován a může být předán výrobnímu oddělení během několika dnů po dodání.
- Díky kompaktnímu uspořádání stroje je zapotřebí pouze malá základová jáma.
- Dno jámy může být vytvořeno s hladkým povrchem, protože elektrická skříň a hydraulická jednotka jsou integrovány do stroje, v důsledku čehož není třeba v jámě vést prakticky žádné kabely ani dráty.
- Modulární struktura umožňuje následnou výměnu dat s externími počítači nebo následné rozšíření stroje.
Podúrovňový soustruh dvojkolí (technický list ke stažení
Portálový soustruh PN 190 představuje průkopnickou konstrukci v oblasti údržby dvojkolí. Jeho kombinace rámu s pohonem třecího válce otevírá nové dimenze v technologii soustružení dvojkolí z hlediska produktivity a kvality obrábění.
Rám portálového soustruhu
Portálová konstrukce je ideálním způsobem, jak vytvořit dostatečnou vůli pro nakládku (projetí dvojkolí) a obsluhu stroje. To přináší vysokou produktivitu a hospodárnost. Kromě toho jsou díky tomuto konstrukčnímu principu umístěny podpěry nástrojů nad hlavou, což umožňuje nerušené odstraňování třísek.
Pohon třecím válcem
Pohon třecím válcem zajišťuje díky svým konstrukčním výhodám dvoj – až trojnásobné zlepšení přesnosti otáčení a bočního kolísání oproti běžným strojům s upínáním.
Jsou odstraněny stopy po svírání. Obrábění s namontovanými skříněmi náprav je možné bez ohledu na jejich velikost.
pomocná vybavení:
Profilování ve vztahu ke středu nápravy
U soustruhu s třecím pohonem typu PN 190 je nyní poprvé možné obrábět kola ve vztahu ke středu nápravy. Speciální přídavné měřící zařízení měří polohu kol ve vztahu k centu nápravy (rozměr C). V tomto procesu se měří referenční plochy na koncích náprav a poloha čel zadní pneumatiky. Veškeré potřebné korekční obrábění se provádí automaticky.
Centrování skříně nápravy
Pohon třecím válcem umožňuje upnutí a vystředění dvojkolí s plně uzavřenými nápravovými skříněmi. Integrované upínací systémy spolehlivě fixují nápravovou skříň pomocí adaptérů. Toto pomocné zařízení činí zbytečným nepohodlné vyjímání a vystavování nápravové skříně.
Soustružení ráfku kola:
PN 190 je také určen pro soustružení ráfků kol. U tohoto přídavného zařízení je ráfek poháněn třecími válečky, což zajišťuje zachování kvality povrchu.
Soustruh s třecím válečkem PN 190 může být vybaven pro obrábění širokého spektra brzdových kotoučů.
Soustružení brzdových kotoučů:
Aktivací speciálního měřicího zařízení se automaticky určuje opotřebení brzdového kotouče namontovaného na kole nebo na nápravě. Současné otáčení dvou ploch brzdových kotoučů se provádí při vysoké řezné rychlosti.
Portálový soustruh dvojkolí- PN190 (technický list ke stažení)
Portálový soustruh PN 190 představuje průkopnickou konstrukci v oblasti údržby dvojkolí. Jeho kombinace rámu s pohonem třecího válce otevírá nové dimenze v technologii soustružení dvojkolí z hlediska produktivity a kvality obrábění.
Rám portálového soustruhu
Portálová konstrukce je ideálním způsobem, jak vytvořit dostatečnou vůli pro nakládku (projetí dvojkolí) a obsluhu stroje. To přináší vysokou produktivitu a hospodárnost. Kromě toho jsou díky tomuto konstrukčnímu principu umístěny podpěry nástrojů nad hlavou, což umožňuje nerušené odstraňování třísek.
Pohon třecím válcem
Pohon třecím válcem zajišťuje díky svým konstrukčním výhodám dvoj – až trojnásobné zlepšení přesnosti otáčení a bočního kolísání oproti běžným strojům s upínáním.
Jsou odstraněny stopy po svírání. Obrábění s namontovanými skříněmi náprav je možné bez ohledu na jejich velikost.
pomocná vybavení:
Profilování ve vztahu ke středu nápravy
U soustruhu s třecím pohonem typu PN 190 je nyní poprvé možné obrábět kola ve vztahu ke středu nápravy. Speciální přídavné měřící zařízení měří polohu kol ve vztahu k centu nápravy (rozměr C). V tomto procesu se měří referenční plochy na koncích náprav a poloha čel zadní pneumatiky. Veškeré potřebné korekční obrábění se provádí automaticky.
Centrování skříně nápravy
Pohon třecím válcem umožňuje upnutí a vystředění dvojkolí s plně uzavřenými nápravovými skříněmi. Integrované upínací systémy spolehlivě fixují nápravovou skříň pomocí adaptérů. Toto pomocné zařízení činí zbytečným nepohodlné vyjímání a vystavování nápravové skříně.
Soustružení ráfku kola:
PN 190 je také určen pro soustružení ráfků kol. U tohoto přídavného zařízení je ráfek poháněn třecími válečky, což zajišťuje zachování kvality povrchu.
Soustruh s třecím válečkem PN 190 může být vybaven pro obrábění širokého spektra brzdových kotoučů.
Soustružení brzdových kotoučů:
Aktivací speciálního měřicího zařízení se automaticky určuje opotřebení brzdového kotouče namontovaného na kole nebo na nápravě. Současné otáčení dvou ploch brzdových kotoučů se provádí při vysoké řezné rychlosti.
Portálový soustruh dvojkolí- PN190 (technický list ke stažení)