Vysoká bezpečnost a jednoduché zacházení
Hegenscheidt-MFD je již přes 100 let partnerem železniční dopravy. Uznávaná vysoká úroveň železniční techniky Hegenschiedt-MFD se zakládá na dlouholeté, kontinuální, partnerské spolupráci s nejrenomovanějšími železničními společnostmi světa. Intenzivní zabývání se problémy přepravy po kolejích vedlo k tomu, že již v roce 1926 byly vyvinuty nakolejovací přístroje, které jsou celosvětově základem pro současnou nakolejovací techniku.
Ve více než 100 zemích světa pomáhají nakolejovací přístroje Hegenscheidt-MFD v železniční dopravě.
Dvojčinný protitlakový systém oceňovaný v celé průmyslové hydraulice se používá i u nakolejovacích přístrojů Hegenscheidt-MFD. Ten umožňuje na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení či tažení. Optimalizace bezpečnosti se dokumentuje v možnostech kontroly a oprav.
Jednotlivé komponenty nakolejovací techniky Hegenscheidt-MFD jsou, pokud jde o typ konstrukce, výšku zdvihu, nosnost a výkon, vzájemně sladěny tak, aby odpovídaly nejmodernějším poznatkům železničního stavitelství.Systém je tak koncipován, že v závislosti na sestavení komponent může být zvednuto a nakolejeno jakékoli kolejové vozidlo (tramvaj, metro, železniční vagon, lokomotivy, motorové vozy, vozy v hutích, stejně jako nejtěžší kotlové vozy). Navíc se systém také výborně hodí k přesunu mostů a ostatních těžkých nákladů. Nakolejovací systém Hegenscheidt-MFD nabízí možnost použití i u jednokolejového vedení tratě. U vícekolejných vedení tratě není vedlejší kolej blokována, u elektrifikovaných tratí odpadá demontáž vrchního vedení. Hegenschiedt-MFD klade na nakolejovací systém nejvyšší bezpečnostní nároky. To ukazuje jak bezproblémová obsluha, tak i jednoduché zacházení, robustnost i stabilita.
Vlastnosti
- Dvojčinný hydraulický protitlakový systém (30MPa).
- Plně kontrolovatelné, na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení a tažení.
- Vysoká stabilita zvedáků díky integrované spodní přírubě.
- Hydraulicky odblokovatelné zpětné ventily k zajištění nákladu proti poklesu při ztrátě tlaku (např. poškození hadice).
- Ochrana zvedáků proti přetížení, příp. chybné obsluze díky dvěma ventilům proti přetížení u každého zvedáku.
- Hladký průběh práce i u plně zatížených zvedáků.
- Snížené opotřebení díky válcovaným a silně eloxovaným povrchům.
- Počítačem vytvořené konstrukce a použití vysoce pevných slitin lehkých kovů.
- Velká, vzájemně koordinovaná sestava zvedáků, která v podstatě pokrývá všechny vyskytující se druhy použití.
- Spolehlivá funkčnost systému i při extrémních teplotách od -40°C do +70°C.
- Jednoduché, rychlé spojení jednotlivých komponent pomocí ručně šroubovaných hadicových spojek s nezaměnitelným barevným rozlišením.
- Žádná ztráta oleje při spojování či odpojování přístrojů.
- Spojování a odpojování je možné i se zátěží.
- Lehké nakolejovací mosty ze staticky a dynamicky optimalizovaných, počítačem vytvořených průřezů profilu.
- Obsluha celého systému prostřednictvím jediné osoby u řídícího pultu, aniž by se u nákladu vyskytovali další pracovníci
- Integrovaný kontrolní spínač, který příslušný ventil okamžitě a automaticky vypne, jakmile obsluha pustí ovládací páku; důležité z bezpečnostních důvodů
- Pneumaticky poháněné zvedací vaky prostřednictvím napojeného kompresoru s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor)
Hydraulicky poháněná záchranná zařízení (nůžky, rozvírací klín) prostřednictvím napojeného čerpadla s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor) - Všechny komponenty systému jsou hmotnostně optimalizovány, a proto lehké a kompaktní
Vysoká bezpečnost a jednoduché zacházení
Hegenscheidt-MFD je již přes 100 let partnerem železniční dopravy. Uznávaná vysoká úroveň železniční techniky Hegenschiedt-MFD se zakládá na dlouholeté, kontinuální, partnerské spolupráci s nejrenomovanějšími železničními společnostmi světa. Intenzivní zabývání se problémy přepravy po kolejích vedlo k tomu, že již v roce 1926 byly vyvinuty nakolejovací přístroje, které jsou celosvětově základem pro současnou nakolejovací techniku.
Ve více než 100 zemích světa pomáhají nakolejovací přístroje Hegenscheidt-MFD v železniční dopravě.
Dvojčinný protitlakový systém oceňovaný v celé průmyslové hydraulice se používá i u nakolejovacích přístrojů Hegenscheidt-MFD. Ten umožňuje na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení či tažení. Optimalizace bezpečnosti se dokumentuje v možnostech kontroly a oprav.
Jednotlivé komponenty nakolejovací techniky Hegenscheidt-MFD jsou, pokud jde o typ konstrukce, výšku zdvihu, nosnost a výkon, vzájemně sladěny tak, aby odpovídaly nejmodernějším poznatkům železničního stavitelství.Systém je tak koncipován, že v závislosti na sestavení komponent může být zvednuto a nakolejeno jakékoli kolejové vozidlo (tramvaj, metro, železniční vagon, lokomotivy, motorové vozy, vozy v hutích, stejně jako nejtěžší kotlové vozy). Navíc se systém také výborně hodí k přesunu mostů a ostatních těžkých nákladů. Nakolejovací systém Hegenscheidt-MFD nabízí možnost použití i u jednokolejového vedení tratě. U vícekolejných vedení tratě není vedlejší kolej blokována, u elektrifikovaných tratí odpadá demontáž vrchního vedení. Hegenschiedt-MFD klade na nakolejovací systém nejvyšší bezpečnostní nároky. To ukazuje jak bezproblémová obsluha, tak i jednoduché zacházení, robustnost i stabilita.
Vlastnosti
- Dvojčinný hydraulický protitlakový systém (30MPa).
- Plně kontrolovatelné, na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení a tažení.
- Vysoká stabilita zvedáků díky integrované spodní přírubě.
- Hydraulicky odblokovatelné zpětné ventily k zajištění nákladu proti poklesu při ztrátě tlaku (např. poškození hadice).
- Ochrana zvedáků proti přetížení, příp. chybné obsluze díky dvěma ventilům proti přetížení u každého zvedáku.
- Hladký průběh práce i u plně zatížených zvedáků.
- Snížené opotřebení díky válcovaným a silně eloxovaným povrchům.
- Počítačem vytvořené konstrukce a použití vysoce pevných slitin lehkých kovů.
- Velká, vzájemně koordinovaná sestava zvedáků, která v podstatě pokrývá všechny vyskytující se druhy použití.
- Spolehlivá funkčnost systému i při extrémních teplotách od -40°C do +70°C.
- Jednoduché, rychlé spojení jednotlivých komponent pomocí ručně šroubovaných hadicových spojek s nezaměnitelným barevným rozlišením.
- Žádná ztráta oleje při spojování či odpojování přístrojů.
- Spojování a odpojování je možné i se zátěží.
- Lehké nakolejovací mosty ze staticky a dynamicky optimalizovaných, počítačem vytvořených průřezů profilu.
- Obsluha celého systému prostřednictvím jediné osoby u řídícího pultu, aniž by se u nákladu vyskytovali další pracovníci
- Integrovaný kontrolní spínač, který příslušný ventil okamžitě a automaticky vypne, jakmile obsluha pustí ovládací páku; důležité z bezpečnostních důvodů
- Pneumaticky poháněné zvedací vaky prostřednictvím napojeného kompresoru s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor)
Hydraulicky poháněná záchranná zařízení (nůžky, rozvírací klín) prostřednictvím napojeného čerpadla s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor) - Všechny komponenty systému jsou hmotnostně optimalizovány, a proto lehké a kompaktní