Zařízení pro boční posuv

Vysoká bezpečnost a jednoduché zacházení

Hegenscheidt-MFD je již přes 100 let partnerem železniční dopravy. Uznávaná vysoká úroveň železniční techniky Hegenschiedt-MFD se zakládá na dlouholeté, kontinuální, partnerské spolupráci s nejrenomovanějšími železničními společnostmi světa. Intenzivní zabývání se problémy přepravy po kolejích vedlo k tomu, že již v roce 1926 byly vyvinuty nakolejovací přístroje, které jsou celosvětově základem pro současnou nakolejovací techniku.

Ve více než 100 zemích světa pomáhají nakolejovací přístroje Hegenscheidt-MFD v železniční dopravě.

Dvojčinný protitlakový systém oceňovaný v celé průmyslové hydraulice se používá i u nakolejovacích přístrojů Hegenscheidt-MFD. Ten umožňuje na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení či tažení. Optimalizace bezpečnosti se dokumentuje v možnostech kontroly a oprav.

Jednotlivé komponenty nakolejovací techniky Hegenscheidt-MFD jsou, pokud jde o typ konstrukce, výšku zdvihu, nosnost a výkon, vzájemně sladěny tak, aby odpovídaly nejmodernějším poznatkům železničního stavitelství.Systém je tak koncipován, že v závislosti na sestavení komponent může být zvednuto a nakolejeno jakékoli kolejové vozidlo (tramvaj, metro, železniční vagon, lokomotivy, motorové vozy, vozy v hutích, stejně jako nejtěžší kotlové vozy). Navíc se systém také výborně hodí k přesunu mostů a ostatních těžkých nákladů. Nakolejovací systém Hegenscheidt-MFD nabízí možnost použití i u jednokolejového vedení tratě. U vícekolejných vedení tratě není vedlejší kolej blokována, u elektrifikovaných tratí odpadá demontáž vrchního vedení. Hegenschiedt-MFD klade na nakolejovací systém nejvyšší bezpečnostní nároky. To ukazuje jak bezproblémová obsluha, tak i jednoduché zacházení, robustnost i stabilita.

Vlastnosti

  •  Dvojčinný hydraulický protitlakový systém (30MPa).
  •  Plně kontrolovatelné, na milimetr přesné zdvihání, spouštění, tlačení a tažení.
  •  Vysoká stabilita zvedáků díky integrované spodní přírubě.
  •  Hydraulicky odblokovatelné zpětné ventily k zajištění nákladu proti poklesu při ztrátě tlaku (např. poškození hadice).
  •  Ochrana zvedáků proti přetížení, příp. chybné obsluze díky dvěma ventilům proti přetížení u každého zvedáku.
  •  Hladký průběh práce i u plně zatížených zvedáků.
  •  Snížené opotřebení díky válcovaným a silně eloxovaným povrchům.
  •  Počítačem vytvořené konstrukce a použití vysoce pevných slitin lehkých kovů.
  •  Velká, vzájemně koordinovaná sestava zvedáků, která v podstatě pokrývá všechny vyskytující se druhy použití.
  •  Spolehlivá funkčnost systému i při extrémních teplotách od -40°C do +70°C.
  •  Jednoduché, rychlé spojení jednotlivých komponent pomocí ručně šroubovaných hadicových spojek s nezaměnitelným barevným rozlišením.
  •  Žádná ztráta oleje při spojování či odpojování přístrojů.
  •  Spojování a odpojování je možné i se zátěží.
  •  Lehké nakolejovací mosty ze staticky a dynamicky optimalizovaných, počítačem vytvořených průřezů profilu.
  •  Obsluha celého systému prostřednictvím jediné osoby u řídícího pultu, aniž by se u nákladu vyskytovali další pracovníci
  •  Integrovaný kontrolní spínač, který příslušný ventil okamžitě a automaticky vypne, jakmile obsluha pustí ovládací páku; důležité z bezpečnostních důvodů
  • Pneumaticky poháněné zvedací vaky prostřednictvím napojeného kompresoru s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor)
    Hydraulicky poháněná záchranná zařízení (nůžky, rozvírací klín) prostřednictvím napojeného čerpadla s vlastním pohonem (spalovací nebo elektromotor)
  •  Všechny komponenty systému jsou hmotnostně optimalizovány, a proto lehké a kompaktní
Mám zájem